لطفا قبل از ثبت سفارش به موارد زیر توجه نمایید.
1 . مجاز بودن سفارشات ارسالی طبق قوانین وزارت ارشاد اسلامی الزامیست.
2 . سفارشاتی که ممنوعیت چاپی دارند مانند : فال قهوه و تاروت . تاتو . تصاویر بانوان(چهره یا اندام) . آموزش رقص . بدنسازی . طرح ورقهای بازی . نصب آنتن ماهواره . شرکتهای هرمی . عکس چهره ائمه اطهار و طرح های تمام لاتین ( لیبل ) و ... در صورتی که از چشم ناظر چاپ این چاپخانه دور بماند و وارد پروسه چاپ شود پس از چاپ این سفارش توسط چاپخانه امحاء خواهد شد و تمامی هزینه ها و عواقب نقدی و کیفری به عهده سفارش دهنده میباشد .
3 . فرمهای افست تمام رنگی و پاکتهای فرم عمومی با 15% اختلاف رنگ تحویل داده میشود , لذا کسانی که چاپ خود را دقیقا مانند نمونه فایل خود می خواهند باید سفارش را به صورت اختصاصی انجام دهند .
4.توجه مهم : در فرمهای عمومی امکان یک رنگ در آمدن ست اداری وجود ندارد . ( به دلیل اینکه هر کدام از فرمها با هم متفاوت هستند )
5 . استاندارد رنگ و شرایط گارانتی این چاپخانه و همچنین مطالب مربوط به رنگ مشکی و خاکستری را مطالعه کنید .
6 . زمان های تعیین شده برای هر خدمات زمان آماده شدن در دفتر میباشد و کسانی که از خدمات پیک . خط تا .سر چسب و دیگر خدمات این مجموعه استفاده میکنند باید زمان تاخیر یک یا دو روزه را مورد محاسبه قرار دهند .
7 . قبل از ارسال فایل خود را در برنامه های coreldrow و freehand چک کنید و از سلامت فایل خود اطمینان حاصل کنید .
8 . در صورت رعایت نکردن هر یک از مطالب بالا و مطالب قسمت آپلود فایل و سفارشات جدید سفارش شما شامل گارانتی نمیباشد و چاپخانه مسئولیتی نخواهد داشت .
9. مشتریان گرامی توجه داشته باشید این مجموعه در قبال خرابی های احتمالی که تمامی شرایط گارانتی را رعایت کرده باشید موظف است دوباره سفارش شما را چاپ نماید و برگشت هزینه نخواهیم داشت.
10- برای استفاده از گارانتی ،در صورت عدم امکان تشخیص از طریق فیلم و عکس ارسالی، کل سفارش می بایست برگشت داده شود. (مسئولیت پیگیری و هزینه ارسال از مبدا تا محل چاپ یا یکی از شعب آن بر عهده سفارش دهنده خواهد بود.)
موارد گارانتی:
1- خرابی برش اعم از کج و نا متقارن بودن، و برش بیش از حد معمول .
2- کوچک شدن کار نهایی بیش از 5 میلیمتر نسبت به ابعاد ثبت شده در فرم سفارش.
3- تفاوت در رنگ چاپ نهایی بیش از 20% نسبت به فایل ارسالی در بیش از 20% از تعداد کل سفارش.
4- کسری بیش از 10% در تعداد کار تحویلی.
5- نوسان رنگ چاپ در بیش از 30% از تعداد کل سفارش.
6- جابجایی قالب در زمان قالب زنی بیش از 3 میلیمتر.
7- وجود لکه های چاپی و خط و خش قابل رویت و پر رنگ روی بیش از 20% از کل سفارشات.
8- برفکی شدن یا حباب زدن بیش از 20% از کل تعداد سفارشات دارای روکش سلفون یا لمینیت.
مواردی که مشمول گارانتی نمی شود:
1- مفقودی یا خرابی سفارش حین حمل در مسیر ارسال به مشتری اعم از باربری یا پیک.
2- سفارشات چاپی که نکات مندرج راهنماهای طراحی در آن رعایت نشده باشد.
3- نوسان رنگ در فرم های عمومی تا 15 درصد.
4- خرابی یا کسری سفارش کمتر از 7 درصد از تعداد کل.
5- تغییر رنگ سفارشی که تجدید چاپ شده باشد نسبت به چاپ قبلی.
6- تفاوت رنگ چاپ یا کاغذ یک سفارش نسبت به سایر سفارشات همزمان با طرح مشابه.
7- درخواست هایی که پس از 15 روز از "تاریخ آماده شدن سفارش" اعلام شوند.
8- وجود لکه و نقطه های ریز ناشی از چاپ، روی کار چاپی بزرگتر از ابعاد A5.
9- تاخیر در زمان تحویل
10-طرح های اسکن شده
11-استفاده از عکس چهره انسان
12-استفاده از رنگهای طلایی . نقره ای . فسفری .فیروزه ای . در فرمهای عمومی و کارت ویزیت به دلیل تعدد رنگهای مختلف در فرم
13-استفاده از کادر در طرح
نحوه اعمال گارانتی:
1- درخواست گارانتی ابتدا توسط کارشناس گارانتی ، بررسی و نتیجه حداکثر تا 5روز کاری اعلام خواهد شد.
2- سفارشاتی که به علت خرابی چاپ، برش، سلفون یا لمینت، بیش از 50 درصد از آن قابل اصلاح یا استفاده نباشد، مجددا چاپ و تحویل شده .
3- سفارشاتی که قابلیت اصلاح دارند، رفع عیب شده و مجددا ارسال خواهد شد.
4- در صورتی که سفارش چاپی معیوب و غیر قابل استفاده باشد، دقیقاً همان فایل ارسالی قبلی، تجدید چاپ خواهد شد.