تاثیر لوگو جذاب بر درآمدزایی

امروزه کمتر کسی است که وقتی نام یک برند تجاری معروف را می شنود آرم یا لوگو آن را در ذهنش تصور نکند. کسب و کارها و شرکت ها برای ماندگارترشدن و برای معرفی بهتر خود به افراد، باید آرم یا لوگو مخصوص به خود را داشته باشند. اینگونه، مردم بیشتر به آنها و کسب و کار آن ها اعتماد می کنند. در این مقاله تاثیر طراحی یک لوگو جذاب را در کسب و کار، برای شما شرح می دهیم.

اهمیت طراحی لوگو

در شروع هر تجارت یا شغل، اولین سوالی که مطرح می شود، این است که چگونه می توان با جلب اعتماد مردم، آن ها را به سوی خرید دعوت کرد. یکی از راه های معرفی بهتر کسب و کار، داشتن یک لوگو جذاب است. پس اگر به دنبال راهی برای بهتر دیده شدن در شغل خود هستید، طراحی یک لوگو خوب را فراموش نکنید. بطور مثال، وقتی نام برندهای معروفی چون آدیداس، نایک یا اپل را می شنوید، اولین تصویری که به ذهنتان می آید لوگوی آن هاست. بنابراین می بینید که داشتن آن چه اندازه برای یک عنوان شغلی، حائز اهمیت است.

 

 

ویژگی های یک لوگوی حرفه ای مناسب کسب و کار

منحصربفرد بودن: کپی کردن از روی کار دیگران، نه تنها شما را در نظر بقیه بد جلوه می دهد، بلکه از لحاظ اخلاق کاری، ناجوانمردانه نیز محسوب می شود.پس همواره سعی کنید یک طراحی خاص، جدید و منحصربفرد برای لوگو خود انتخاب کنید.

استفاده از نام تجاری در لوگو: بکارگیری نام برند و کسب و کار در لوگو، باعث می شود افراد، لوگوی شما را بهتر و سریع تر به خاطر بسپارند. طراحان حرفه ای لوگو به خوبی می دانند که چگونه از نماد، نوشتار و تصویر برای گنجاندن نام شرکت، در طراحی لوگو استفاده کنند.

سادگی: همیشه ساده ترین ها در ذهن مردم ماندگارترند. پس به دنبال یک لوگو سخت و پیچیده و ناخوان نباشید. لوگوهای معروف دنیا معمولا در عین سادگی، زیبایی خاصی نیز دارند. پس هرچه ساده تر، بهتر.

رنگ بندی در لوگو: رنگ ها در طراحی لوگو نقش بسزایی دارند. اینکه بدانید هر رنگ نمایانگر چه موضوعی است، به جذابیت لوگو شما کمک زیادی می کند. برای مثال رنگ سبز نشان دهنده ی آرامش یا طبیعت است و رنگ قرمز هیجان و احساسات زیاد را نشان می دهد.