گرفتن سفارش طراحی لوگو

 

اگر هنوز برای کسب و کار خود لوگویی سفارش نداده اید، بهتر است همین الان دست به کار شوید و سفارش طراحی لوگوی خود را در وبسایت چاپ شیراز به ثبت برسانید.

امروزه اهمیت طراحی لوگو برای همگان آشکار است. اگر کسب و کار شما برایتان مهم است و می خواهید پیشرفت کنید و به درآمد بالایی برسید، باید لوگو داشته باشید. لوگو به برند شدن کسب و کار شما کمک زیادی می کند. برند شدن نیز در دنیای امروز اهمیت بسیار زیادی دارد. با برند سازی می توانید فروش خود را چندین برابر کنید. برای درک این موضوع کافیست برند های مطرح جهانی را در نظر بگیرید. اپل، آدیداس و ... که از برند های مطرح جهانی هستند و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص داده اند.

در ادامه گرفتن سفارش طراحی لوگو و مراحل انجام آن توسط طراحان حرفه ای شرکت ساین را بررسی می کنیم.

 

گرفتن سفارش طراحی لوگو

 

مرحله اول گرفتن سفارش طراحی لوگو

گرافیست شرکت ساین در مرحله ی اول از گرفتن سفارش طراحی لوگو به مشاوره با مشتری می پردازد. در این مشاوره تعاریف و مفاهیمی که مورد نیاز مشتری است به او داده می شود. بعد از تعریف این مفاهیم از مشتری خواسته می شود تا نوع و سبک لوگوی مد نظر خود را به اطلاع طراح برساند. پس از بحث و تبادل نظر، لوگوی نهایی جهت طراحی انتخاب می شود.

 

مرحله دوم: جمع آوری اطلاعات

در این مرحله طراح با توجه به ویژگی های مورد نظر کارفرما اقدام به گردآوری اطلاعات می کند. در این مرحله مواردی از جمله نوع فعالیت کسب و کار خدماتی، اداری،خصوصی و …)، تحلیل رفتار مشتریان، حل مساله، لوگوهای مرتبط موجود و بررسی رقبا انجام می شود. مهم ترین بخش ها در این مرحله، شناخت مشتریان و بررسی رقبا می باشد.

 

مرحله سوم: ایده پردازی و طراحی اولیه

بعد از جمع آوری اطلاعات نوبت طراحی اولیه است. طراح با استفاده از اطلاعاتی که در مرحله ی قبل به دست آورده، ایده پردازی می کند. و در نهایت چند طرح اولیه ی لوگو را با توجه به ایده هایش (اتود)، ارائه می دهد. این طرح های اولیه بهترین و خلاقانه ترین ایده هایی است که در ذهن طراح نقش بسته اند.

 

مرحله چهارم: انتخاب اتود و طراحی با جزئیات

حالا نوبت به کارفرما می رسد تا با توجه به اتود های ارائه شده، اتود مورد نظر خود را انتخاب کند تا برای طراحی با جزئیات بیش تر آماده شود. همچنین در مرحله ی طراحی با جزئیات، می توان هر تغییرات مور نظر کارفرما را نیز اعمال کرد.

 

مرحله پنجم: طراحی دیجیتال

بعد از طراحی لوگو با جزئیات و تایید آن توسط کارفرما، وقت آن رسیده که طراحی دیجیتالی آن انجام شود. این مرحله در برنامه ایلیستریتور انجام می شود. جلوه سازی و رنگ دهی به لوگو در این مرحله انجام شده و رنگ مورد نظر کارفرما روی آن پیاده می شود.

 

 

تبریک می گوییم! اکنون لوگوی شما آماده است. حال که با روند گرفتن سفارش طراحی لوگو در شرکت ساین آشنا شدید، با ما تماس بگیرید.